Dostawa i zwroty

KOSZT DOSTAWY

  • Darmowa dostawa na terenie Polski dla zamówień o wartości min. 299zł
  • Dla zamówień o wartości poniżej 299 zł koszt przesyłki wynosi zawsze 20 zł
  • Na terenie UE wysyłka kosztuje zawsze 100zł.

CZAS DOSTAWY

  • Zamówienia złożone i opłacone do godziny 14.00 staramy się wysłać jeszcze tego samego dnia, jeśli produkt jest dostępny w butiku. W przeciwnym razie wysyłka następuje najczęściej następnego dnia roboczego. Na realizację zamówienia zastrzegany sobie jednak ok. 5 dni roboczych. Jeżeli jednak zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami przed zakupem.

Dostępne metody dostawy:

  • Paczkomaty InPost
  • Kurier InPost
  • Kurier DPD
  • Poczta Polska
  • Orlen Paczka
  • Odbiór osobisty w butiku w Westfield Mokotów

Dostępne metody płatności:

  • Przelewy24
  • Blik
  • PayNow
  • Visa/Mastercard
  • Płatność przy odbiorze w butiku (gotówka lub karta)

Dostępne płatności odroczone/ratalne:

  • PayPo
  • P24NOW
  • Klarna

Zwroty

Zwrotu możesz dokonać, korzystając z usługi Wygodne Zwroty

 

– lub nadając paczkę bezpośrednio na adres:

Warsaw Concept Store

Wołoska 12

02-675 Warszawa

Tel. 730 712 741

Nadając paczkę nie przez system Wygodne Zwroty, dołącz do niej wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać tu: POBIERZ

Na zwrot produktu masz 14 dni od otrzymania paczki.

Zwrotu należności dokonujemy jak najszybciej, jednak zgodnie z regulaminem mamy na to 14 dni. 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
  2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.
    Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone przykładowo pisemnie na adres Sprzedawcy, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedawcy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem:Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu dokonane przez niego płatności, pomniejszone o koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
  1. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
  3. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
  4. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

To top